آربروسک

آربروسک

عجایب علمی و پدیده های غیر طبیعی
آربروسک

آربروسک

عجایب علمی و پدیده های غیر طبیعی

ارتباط با فرازمینیها در سال ۱۸۹۹

Contact with extraterrestrials in 1899

نیکولا Tesla یکی از بزرگترین نوابغ است که تا کنون شناخته ایم. او در طول زندگیش، اکتشافاتی همچو رادیو و بیسیم - فناوری هواپیماهای بدون سرنشین، امواج رادیویی ، و ... او همچنین یکی از طرفداران بزرگ مهار انرژی آزاد، است. 
 

Tesla در اولین کار خود مدل یک روبات هدایت شده توسط امواج رادیویی، را ساخت که همه بینندگان نمایشگاه الکتریکی در میدان مدیسون گاردن،را به تعجب وا داشت. که در ماه می ۱۸۹۸. این اخبار صفحه اول رسانه ها در آمریکا شد.

تسلا در سن ۷۵ سالگی در مصاحبه ای اظهار داشت:

من فکر می‌کنم که هیچ چیز نمی‌تواند مهم‌تراز ارتباطات رادیویی باشد. و یقین دارم روزی خواهد آمد، که انسان‌ها که در جهان ، کار میکردند، و رنج می‌بردند و در جنگ بودند، روباتهایی مثل خودمان تولید خواهد کرد، که از همه لحاظ مانند ما یک بشر باشد و از نظر بینایی و .. با ما برابری کند.

تعداد کمی از مردم می‌دانند در ۱۸۹۹ ،من در حالی که در آزمایشگاه کلرادو اسپرینگز مشغول کارش بودم، اعلام کردم که سیگنال های رادیویی های فرازمینی دریافت کرده ام .ولی جامعه علمی فکر کردند که من دیوانه شده ام، و در حقیقت، سیگنالهای رادیویی  کیهانی در آن زمان وجود داشت. ولی پس از گذشت سالها دانشمندان در سال ۱۹۳۲ وجود چنین فرکانسهای رادیویی را اثبات کردند.

Tesla می‌نویسد:

من آن احساس را هرگز فراموش نمی‌کنم. اولین تجربه ارتباط با بیگانگان که احتمالا شنیدن صدایی غیر از صدای بشر زمینی بود. من احساس می‌کنم که انگار شاهد تولد یک دانش جدید و یا تجربه یک حقیقت بزرگ بودم . آینده را تصور میکردم.  اولین مشاهدات مثبت مرا وحشت زده کرده بود، من نیمه شب تنها در آزمایشگاه با چیزی اسرار آمیز و فرا طبیعی روبه رو شدم . ولی در آن زمان از ایده سیگنالهای هوشمند کنترل از راه دور من خبری نبود.

این سیگنالها را هیچیک از اختلالات الکتریکی تولید شده توسط خورشید و دیگر ستارگان و شرایط جوی را نمیتوانست توضیح دهد. و من میدانستم هیچ یک از عواملی که تا کنون شناخته ایم نمیتواند چنین فرکانسهای هوشمندی تولید کند. و اینکه تولید این امواج کاملا تصادفی باشد نیز غیر ممکن بود. و این احساس در من دائما در حال رشد است که اولین نفری هستم که صدای سلام و احوال پرسی از یک سیاره به سیاره دیگر را شنیده ام .آری من شاهد یک حقیقت بزرک و عمیق بودم.

Tesla معتقد بود که سیگنال های او از پیامی مریخ را در برداشت.

در اینجا به بیانیه ای دیگر از تسلا نظری میکنیم تا ببینیم چه چیز جدیدی کشف کرده بود:

دیگران ممکن است این ایده ارتباط با یکی از همسایگان آسمانی ما همچو مریخ و ... را به ریشخند بگیرند. و به عنوان یک شوخی علمی به آن بنگرند، اما من در این مورد کاملا جدی هستم. از زمان اولین مشاهداتم در Colorado Springs و ... کاملا مصمم هستم .چون در آن زمان هیچ دستگاه بی سیمی وجود نداشت که بتواند فرکانسی محسوس در شعاع بیش از چند مایل تولید کند.علاوه بر این من هم شرایطی کاملا ایده آلی داشتم چون از اختلال منشا های زمینی و تاثیر خورشید و ماه و ونوس روی امواج رادیویی کاملا آگاه بودم و از تداخل آنها جلوگیری کردم. و با مطالعه در باره آن سیگنالهای دریافتی نظم خاصی در آنها یافتم که تا آن وقت ندیده بودم.

بر اساس این مطالعات تسلا جامعه فیزیک آمریکا نتیجه گرفت که این سیگنالهای هوشمند از شی غیر طبیعی سرچشمه میگیرند که منشا فرا زمینی دارد.در واقع فرازمینیها در حال ارتباط با زمین بودند که متاسفانه در آن رمان امکان پاسخگویی به این پیام بیگانگان وجود نداشت.

چه چیزی میتوانست از فضا سیگنالهایی هوشمن بفرستد؟ او میگوید ساده ترین نوع ارتباط میتواند یک شکل قابل فهم یا یک سیگنال حاوی صوت باشد.

اگرچه آن زمان این نظریه ارتباط با فرازمینی ها باعث اختشاشاتی در جامعه علمی شد ولی نیکولا Tesla بر روی نظرش ثابت ایستاد و هرگز تسلیم نشد.

منبع: http://arbroosk.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد