آربروسک

آربروسک

عجایب علمی و پدیده های غیر طبیعی
آربروسک

آربروسک

عجایب علمی و پدیده های غیر طبیعی

دانشمندان زمین را از دید موجودات فضایی مخفی میکنند

مخفی کردن زمین توسط لیزر

دانشمندان آمریکایی با ساخت دستگاهی لیزری قصد دارند زمین را از دید موجودات فضایی پنهان کنند. در پی کشف هفته اخیر، که سیاره ای با احتمال وجود حیات هوشمند فرازمینی با نام پروکسیما بی (proxima B) که دور ستاره پروکسیما قنطروس،‌میچرخد.بنا به گفته دانشمندان و ستاره شناسان احتمال سوء قصد موجودات فضایی برای تصاحب منابع حیاتی زمین از قبیل آب و ... افزایش یافته است.  

طبق محاسبات علمی بدلیل چرخش زمین حول ستاره ای پر نور احتمال اینکه توسط فرازمینیها (aliens) دیده شود خیلی زیاد است.

همانگونه که سیاره زهره هنگام عبور از جلوی خورشید در سال 2012 توسط زمینیها قابل مشاهده بود. اگر موجودات فضایی (aliens) نیز تلسکوپی قدرتمند داشته باشند یقینا زمین عزیزمان را به راحتی رصد میکنند و از آنجا که زمین سرشار از مواد حیاتی است قطعا برای تصاحب این میراث عزیم به جامانده از بینگ بنگ (bing bang) به زمین خواهند آمد.

پروفسور هاوکینگ میگوید:‌ موجودات فرازمینی بدون شک وجود دارند ولی نیاید با آنها ارتباط برقرار کرد چرا که آمدن آنها به زمین همانند سفر کریستف کلمب به قاره آمریکا میشود و برای زمینیان عواقبی خطرناک دارد.

ستاره شناسان دانشگاه کلمبیا دیوید Kipping و الکس Teachey، به همکاری دانشمندان آمریکایی در حال ساخت دستگاهی لیزری هستند تا با آن نور منعکس شده از زمین را بپوشانند و مانع دیده شدن زمین توسط موجودات فضایی شوند.

همچنین توسط لیزر نور ساطع شده از زمین را توسط لیزر در امتداد کهکشانی دیگر پخش کنند تا اگر توسط بیگانگان دیده شود آنها را به اشتباه بیندازد و آنها را روانه مقصدی واهی سازد.

ولی دانشمندان این احتمال را هم میدهند اگر بیگانگان از ما پیشرفته تر باشند میتوانند از روی امواج ساطع شده از زمین محل دقیق ما را تعیین کنند. همانگونه که ما از روی انحنا و طول موج و شیب سیارات قادر به تعیین مکان و جرم آن هستیم.

در آینده بر اساس اطلاعاتی که از تشعشعات سیاره پروکسیما بی (proxima B) به دست می آید آشنایی بیشتر با این سیاره پیدا خواهیم کرد و اینکه برای زمین تهدیدی محسوب میشود یا نه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد