آربروسک

آربروسک

عجایب علمی و پدیده های غیر طبیعی
آربروسک

آربروسک

عجایب علمی و پدیده های غیر طبیعی

ملاقات با موجودات فضایی «aliens» ازپروکسیما بی Proxima B

حدود 60 سال پیش وجود موجودات فضایی «aliens» در سیاره ای در نزدیکی ستاره پروکسیما قنطورس «Proxima Centauri» نظر دانشمندان و کیهان شناسان را به خود جلب کرد. این موضوع تا حدودی از نظر مردم یک داستان به نظر میرسید تا جایی که به دست فراموشی سپرده شد.  

به تازگی اختر شناسان وجود حیات در سیاره ای به نام پروکسیما ب (Proxima b) را تایید کرده اند. و معتقدند این موجودات فضایی «aliens» که همیشه ازآنها داستان میساختیم و گاهی کودکان را سرگرم میکردیم. در این سیاره که حدود 4/2 سال نوری از زمین قرار دارد زندگی میکنند.

شواهدی وجود دارد که موجودات فضایی «aliens» از یک دهه پیش از سیاره ای که در اطراف ستاره پروکسیما قنطورس به زمین سفر کرده اند. به تازگی که وجود سیاره ای با علایم وجود حیات در این نزدیکی کشف شده دوباره این نظریه قوت میگیرد که آیا واقعا موجودات فضایی «aliens» وجود دارند؟

در این خصوص باید گفت: بنا به گزارش پلیس تایوان که در دسامبر 2012 وجود موجودی فضایی «aliens» را در عکسی که توسط یک مامور پلیس در اطراف دریاچه ای گرفته بود. احتمالا این همان ساکنین سیاره Proxima B هستند که برای ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساکنین زمین آمده اند.

کیهان شناسان میگویند: این موجودات تا حدودی شبیه انسان هستند. قدی حدود 8 تا 8/5 فوت دارند و 5 برابر از انسان قویتر هستند که به جای غذا قرص هایی بی مزه میخورند و نمیخوابند. به گفته داشمندان آنها قبلا هم از تمدن های باستانی روی زمین دیدن کرده اند. دلیل بازگشت این موجودات از فضا را این بار برقرای ارتباط عنوان کردند. امیدواریم به زودی پرده از این راز برداشته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد